2008年10月31日 星期五

作業分配

大家都要寫作業
ya!

李佳倫:1- 4
陶融:5 - 9
楊舒羽:10 -13
賀馨儀:15 -18
吳芸:19 - 22
謝雯雯:23 - 26



然後宛臻說:


星期天晚上(11/2) 12:00 p.m.前寄到我信箱:
johanne0613@gmail.com 給我

逾時全組成績零分
一組交一份組長分配題數,再加以合併,並附上工作分配表

請注意: 不是交了就好,正確性會算分!!!
網路若不能用,請印出紙本,星期一交上來!

------------------------------------------------------------

最好是11/2 下午寫好po上來
一個人4題最好是寫不完啦
六點以前弄好來


差不多這樣
哈哈哈大家加油吧:D

1 則留言:

陶融 提到...

5.她說中藥比西藥天然。
She said that the traditional Chinese medicine is more natural than the western medicine.

6.我生病的時候通常會去看西醫。
I fall ill usually will go to see the doctor practicing western medicine.

7.但是我想我有另外的選擇了。
But I thought that I had other choice.


8.年輕人和老年人的睡眠習慣很不相同。
The young people and senior citizen's sleep custom is not very same.


9.許多年輕人往往很晚還不睡,第二天早上就不能早起。

Many young people are very often late have not rested, second day of early morning cannot get up early.

我也要加入共同作者!GO!